loading...

KAULAH CINTAKU

KAULAH CINTAKU

Memang kau bukan yang pertama dihatimu.....
Namun kaulah cintaku.....
Walau kau amat menyayangi dirinya........
Namun kaulah yang pantas menjadi cintaku.....

KAULAH CINTAKU

Aku tak perlu kata kata mesra....
Yang aku mau adalah cinta yang tulus.....
Aku mencintaimu apa adanya.....
Walau penampilanmu sederhana.....
Namun aku amat menyayangi dirimu yang apa adanya.......

Hatiku telah memilih dirimu menjadi cintaku.....
Yang selalu aku sayang.....
Yang selalu aku rindukan......
Yang selalu aku nantikan......

Semoga kita cepet ketemu.....
Untuk meluahkan rasa rindu yang membelenggu......
Untuk mengakhiri penantianku.....
Untuk menumpahkan rasa sayangku.....

By : alyya wulandari
05 JAN 2017

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "KAULAH CINTAKU"

Posting Komentar